Hvad kan BusyDays?

BusyDays fungerer på et point system. Det giver alle muligheden for at skræddersy lige præcis det du har brug for.

Vi vil gerne sikre at du kun har de funktioner som er nødvendige for dig. Se liste herunder på indholdet i pakkerne.

BusyDays - Basis

10 point + 10 licenser

3000,- pr. måned

BusyDays - Udvidet

20 point + 15 licenser

6000,- pr. måned

BusyDays - Pro

30 point + 20 licenser

9000,- pr. måned

Indhold

Hvad kan man så få i sit system?

Hvad er formålet med BusyDays?

BusyDays er en samling af en langrække produkter. Vi kalder det for business management fordi du kan samle en række forskellige opgaver til din forretning i det samme program. Vores mål er et automatisere og effektivisere en masse daglige opgaver, som gør at man som selvstændig virksomhedsleder har tid til at lave de ting man er bedst til.

Vi skræddersyer systemet til ligepræcis dine behov.

Vi vil være så meget nede på jorden som overhovedet muligt med vores kunder og bygge noget godt op sammen!

Lad os hjælpe dig med at sikre fremtiden for din virksomhed, og forhåbentligt vækste din forretning sammen med os.

FAQ image

Hvilke funktioner tilbyder BusyDays?

BusyDays er en samling af forskellige produkter, vores pointsystem gør det nemt for dig at vælge lige præcis de ting som du har brug for uden at skulle betale ekstra. Du kan ALTID skifte rundt i dine muligheder uden at skulle betale ekstra eller miste sin data.

Muligheder i BusyDays:

  • Opportunities (CRM) - Effektiviser din salgs forretning med en platform, som arbejder intelligent for dig.

  • Kontakt Styring - Styr din kontakt med kunder fra en samlet platform.

  • Social Medie Kalender - Planlæg dine opslag og sikre at dine sociale medier kører som smurt.

  • Email og SMS - Send nyhedsbreve og sms'er til dine kunder for en pris der ligger under markedet.

  • Funnels og Hjemmesider - Sælg mere på dine online platforme med et intelligent system, som altid arbejder med dine bedste interesser.

  • Kalender og Booking - Sikre at dine kunder altid kan booke tid med dig, og brug vores intelligente system til at effektivisere din kalender.

  • Tilbud - Send tilbud og Kontrakter til din kunde direkte igennem systemet, så du altid er sikker på at de får den i første hug.

  • Content AI - Er du ikke en haj til at skrive opslag til Sociale Medier? Få vores Content AI til at gøre det for dig.

  • Omdømme og Anmeldelser - Sørg altid for at dine kunder giver en anmeldelse for det arbejde du laver med vores smarte Reputation Management.

FAQ image

Hvordan kommer jeg i gang med BusyDays?

Tag kontakt til os på [email protected] eller på telefon +45 26 27 78 77

Efterfølgende aftaler vi hvilken retning vi skal gå og hvilke funktioner der er behov for i din forretning.

Vores anbefaling er at vi altid køre en onboarding i programmet så du forstår hvordan det fungerer 100%, derved kan du også vurdere om du kan se dig selv i vores løsning inden vi tager skridtet videre.

FAQ image

Hvad kan jeg forvente af BusyDays som samarbejdspartner

BusyDays teamet går på arbejde hver dag for at vinde, vi besidder en vindermentalitet og den håber vi smitter af på dig som virksomhedsejer. Vi har nogle klare mål for vores kvalitet og levering er produkt som er følgende:

  • Din egen client relations manager som du altid kan tage kontakt til med spørgsmål og forhindringer

  • Vores mål er at alle opgaver tilhørende kunder er løst indenfor 24 timer

  • En tæt relation og sparringspartner til din forretning

FAQ image

Skal vi tage en snak?


Jeg giver hermed tilladelse til at BusyDays må kontakte mig med henblik på markedsføring og salg. Du kan altid framelde dig igen ved at sende en mail til [email protected]

CVR: 43657526

Adresse: Fredericiagade 5M, 9000 Aalborg

Copyright © 2024
BusyDays
·
Denmark